شارپ MX 453

شارپ MX 453 یک دستگاه کپی بسیار کارآمد و کاربردی است. این دستگاه می تواند برای ادارات، دانشگاه ها، مراکز چاپ و نشر، مدارس و سایر مراکزی که به یک دستگاه کپی نیاز دارند مفید باشد. ایت دستگاه عملیات های کپی، پرینت و اسکن را می تواند انجام دهد. بنابراین یک دستگاه سه کاره با قابلیت های بالاست که قطعا می تواند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کند.

برند معتبر

بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. قطعا شارپ MX 453 نیز از این قاعده مثتثنی نیست. شاید بتوان اولین ویژگی مثبت این دستگاه کپی را شرکت سازنده ی آن دانست. شرکت ژاپنی شارپ با بیش از صد سال سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات الکترونیک دارای محصولات با کیفیتی می باشد. تولیدات این شرکت و به ویژه دستگاه های چاپ و نشر آن در سطح دنیا مطرح بوده و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.   

ویژگی های فیزیکی شارپ MX 453 

شارپ MX 453 یک دستگاه کپی ایستاده است. ابعاد و اندازه ی این دستگاه آن را در ردیف دستگاه های اداری قرار داده است. طول آن 695، عرض آن 645 و ارتفاعش 935 میلی متر می باشد. این دستگاه وزنی معادل 95 کیلو گرم دارد. اندازه های به کار رفته در این دستگاه کاملا متناسب و استاندارد بوده و به همین علت ظاهر زیبایی نیز دارد. 

سینی کاغذ به کار رفته در دستگاه شارپ MX 453 ظرفیت 1100 برگه را دارد. در واقع این دستگاه دو سینی 500 برگی و یک سینی 100 برگی را در خود جای داده است. که البته این مقدار با افزودن سینی دستی می تواند تا 5600 برگه نیز افزایش یابد.

اطلاعات کلی

شارپ MX 453 یک دستگاه چاپ لیزری است. چاپ و پرینت در این دستگاه به صورت سیاه و سفید انجام می شود. اما اسکن رنگی دارد. قابلیت چاپ اتوماتیک دو رو نیز برای دستگاه قرار داده شده است. با استفاده از این دستگاه کپی می توانید برگه هایی با سایز B4، A6، A5، A4 و A3 را کپی کنید. در مواقع لازم که نیاز به تغییر سایز در کاغذ باشد دستگاه به صورت اتوماتیک سایز کاغذ را تغییر می دهد. همچنین یک سوییچ تعویض خودکار سینی در دستگاه تعبیه شده است. در مواقعی که یکی از سینی ها خالی شود دستگاه به صورت خودکار از سینی دیگر استفاده می کند.

در شارپ MX453 یک صفحه نمایش LCD رنگی وجود دارد. اندازه ی این صفحه نمایش 8.5 اینچ می باشد و نور پس زمینه ی آن از لامپ های ال ای دی تامین می شود.  نور پس زمینه ی عالی این صفحه نمایش لمسی به کاربر اجازه می دهد تا عملیات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کند. همچنین MX 453 مجهز به سورتر است و برگه ها را به صورت اتوماتیک مرتب می کند و نیازی به انجام این کار با دست نیست. به علاوه می توان بر آن فینیشر نیز نصب نمود.

این دستگاه برای گرم شدن و شروع به کار کمتر از 20 ثانیه زمان لازم دارد و از این رو می توان گفت عملکرد این دستگاه از سرعت بالایی برخوردار است. همچنین بعد از گرم شدن زمان لازم برای انجام اولین کپی توسط شارپ MX 453 نیز 3.9 ثانیه است. این زمان به نسبت بسیاری از دستگاه های دیگر بسیار پایین می باشد.   

سرعت چاپ

دستگاه شارپ MX 453 در انجام عملیات های چاپ، کپی و اسکن از سرعت قابل قبولی برخوردار است. این سرعت دستگاه را برای ادارات و مراکزی که البته حجم کاری خیلی بالایی ندارند مناسب کرده است. با استفاده از این دستگاه می توانید در هر دقیقه 45 برگه را کپی و یا پرینت کنید. همچنین این دستگاه قادر است در هر دقیقه 70 برگه ی دورو یا یک رو را به صورت تمام رنگی اسکن کند. همچنین شارپ MX 453 می تواند 999 برگه را به صورت متوالی کپی یا پرینت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.