فتوکپی رنگی زیراکس 7830

دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 یکی از دستگاه های برند زیراکس است که با داشتن ویژگی های استاندارد و قابل قبول مانند سرعت و کیفیت چاپ بالا، چند منظوره بودن، ابعاد مناسب، کپی دو طرفه و غیره می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای محل کار شما باشد. 

زیراکس چیست؟

شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که تصور می کنید، زیراکس یک دستگاه جدا و متفاوت از دستگاه های فتوکپی بوده و یا به تمامی دستگاه های فتوکپی زیراکس بگویید! اما زیراکس یکی از برندهای قدیمی و بسیار معتبر دستگاه های فتوکپی است. علت این باور آن است که این برند جز اولین دستگاه های فتوکپی است که به کشور وارد شده اند و این باور به اشتباه در میان افراد رایج شده است که زیراکس به دستگاه های فتوکپی گفته می شود. این برند نیز مانند برندهای دیگر دستگاه های مختلف در مدل های مختلف دارد که در این قسمت قصد داریم به طور تخصصی با یکی از آن ها یعنی دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 آشنا شویم.

از برند زیراکس چه می دانید؟

بدون شک قدمت بسیار بالای این دستگاه نشان از کیفیت و کارایی تمامی دستگاه های آن در مدل های مختلف دارد. این برند معروف و محبوب ابتدا در 1285 شمسی (1906 میلادی) کار خود را با تولید کاغذهای عکاسی و تجهیزات مربوط به آن آغاز کرد و سال 1327 چستر کارلسون یک روش جدید برای چاپ عکس به وسیله یک صفحه فلزی با پودر خشک تونر و صفحه فلزی با استفاده از بار الکتریکی ابداع کرد. مدیر عامل وقت زیراکس با درک ارزش اختراع کارلسون با این دانشمند قرار کاری و طولانی مدت بست و تحولی اساسی در محصولات این برند ایجاد کرد.

طی سال ها فعالیت اولین دستگاه فتوکپی رسمی در جهان در این شرکت و در سال 1328 به نام Xerox914 طراحی و ساخته شده و کیفیت و نوآوری آن به اندازه ای بود که تا سال 1340 توانست فروش خود را به 60 میلیون دلار در آن زمان برساند. در سال 1340 این دستگاه به عرضه عمومی رسید و علاوه بر ورود به بازار خرید به بازار بورس نیز وارد شده و توانست به یکی از قدرت مند ترین شرکت های زمان خود در نیویورک تبدیل شود. سال ها بعد به دنبال تغییر و پیشرفت در زمینه های کاری خود طراحان زیراکس اقدام به ساخت و طراحی دستگاه هایی با ابعاد و سایز کوچکتر کرده که در کنار داشتن اندازه مناسب، کیفیت و کارایی بهتری نیز داشته باشد.

طی سال ها این برند یکی از پیشگامان در عرصه افزایش کاربری و کیفیت دستگاه های چاپ بوده و توانست به مرور ویژگی های دیگری از جمله افزایش سرعت چاپ، تعداد کپی، افزایش کیفیت، پرینت رنگی، قابلیت اسکن و غیره را نیز در دستگاه های تولیدی خود پیاده سازی کند.

جالب است بدانید این شرکت در سال های بعد با همکاری استیو جابز توانست کامپیوتر نیز طراحی و روانه بازار کند. این برند در حال حاضر زیر مجموعه های بسیاری در سراسر دنیا داشته و بیش از 35 هزار کارمند در کشور های بسیاری برای آن کار می کنند. بنابراین قبل از خرید دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 یا هر کدام از مدل های دیگر این برند بدانید، تاریخی پر فراز و نشیب و سال ها تجربه کیفیت این دستگاه ها را برای شما تضمین می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.