فتوکپی رنگی زیراکس 7525

فتوکپی رنگی زیراکس 7525 یکی از دستگاه های فتوکپی ایستاده و اداری برند زیراکس موجود در بازار است که ویژگی های کاربردی و چند منظوره ای دارد. زیراکس اولین تولیده کننده دستگاه های فتوکپی در جهان است؛ به همین دلیل افراد بسیاری بر این باورند که به تمامی دستگاه های فتوکپی زیراکس گفته می شود. در حالی که باید بدانید زیراکس تنها یک برند و تولید کننده دستگاه های مختلف از جمله فتوکپی، پرینتر و یا حتی کامپیوتر می باشد. در این بخش شما را با ویژگی های فتوکپی رنگی زیراکس 7525 آشنا کرده تا بتوانید خریدی مناسب و ایده آل داشته باشید.

مزیت های دستگاه های چاپ دیجتال

همان طور که می بینیم امروزه در تمامی شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها، مدارس و دانشگاه ها دستگاه های پرینتر و کپی نقش بسیار مهم و اساسی در روال اداری و مکاتبات بر عهده داشته و به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگام خرید فتوکپی رنگی زیراکس 7525 یا هر دستگاه کپی دیگر در ابتدا نیازهای خود را با امکانات دستگاه مقایسه کنید تا ببینید چه مقدار با یکدیگر تناسب دارند؛ در گام بعدی بهتر است با نحوه کار، پشتیبانی و لوازم دستگاه آشنا شده تا هنگام کار با آن با مشکلات کم تری مواجه شوید و یا در صورت بروز مشکل تعویض قطعات و یا روش های رفع آن را بدانید.

قبل از آنکه اقدام به انتخاب و خرید دستگاه های فتوکپی کنید، بهتر است بدانید این دستگاه ها در دو مدل آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود می باشند. دستگاه های دیجیتال دارای قابلیت های چند منظوره مانند اسکن، فکس، دانلود و ارسال ایمیل، اتصالات شبکه و غیره هستند؛ در حالی که دستگاه های آنالوگ تنها یک کار را انجام می دهند.

ویژگی های کاربردی دیگر در دستگاه های دیجیتال از جمله فتوکپی رنگی زیراکس 7525 نیز ارتقا پیدا کرده است. برای مثال سرعت چاپ در هر دقیقه در بعضی از مدل های دیجیتال تا 100 برگه نیز افزایش پیدا کرده است. زمان گرم شدن اولیه نیز در این مدل از دستگاه های چاپ تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده؛ به طوری که در حال حاضر این چاپگرها در محدوده 3.5 تا 7.5 ثانیه گرم می شوند.

قابلیت های گرافیکی و کیفیت تصاویر و اسناد چاپ شده نیز از دیگر ویژگی های ارتقا یافته در دستگاه های چاپ دیجیتال است. در حال حاضر بیشترین کیفیت چاپ 2400 DPI بوده و کیفیت های 600  و 1200  نیز کیفیت های قابل قبولی به شمار می روند.

حجم چاپ از دیگر مزیت های دستگاه های چاپ دیجیتال حجم چاپ بالای آن ها به نسبت دستگاه های آنالوگ و قدیمی است. حجم چاپ را می توان با توجه به ظرفیت سینی دستی و کاست تعیین کرد. در مدل های مختلف دستگاه های دیجیتال این مقدار متفاوت بوده و در پرکارترین این دستگاه ها حجم سینی دستی به 500 و حجم دیسک به 2000 برگه نیز می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.