فتوکپی رنگی توشیبا c6530

فتوکپی رنگی توشیبا c6530 یک دستگاه فتوکپی چند منظوره با سیستم عملکرد لیزری است که ویژگی های بسیاری مانند سرعت و کیفیت بالا، ظرفیت سینی مناسب، کپی دو طرفه، قابلیت برنامه ریزی و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای خرید دستگاه فتوکپی

قبل از آن که اقدام به خرید دستگاه های فتوکپی از جمله فتوکپی رنگی توشیبا c6530 کنید، بهتر است با نکاتی آشنا شده تا بتوانید انتخابی مناسب و ایده آل به عمل آورید. مساله اول آنکه قصد خرید دستگاه فتوکپی با عملکرد لیرزی یا جوهر افشان را دارید؟ همانطور که احتمالا می دانید دستگاه های چاپ و کپی از دو روش لیزری و جوهر افشان برای چاپ تصایر مختلف استفاده می کنند. اما آیا تفاوت های این دو روش را می دانید؟

دستگاه های لیزری بالاترین کیفیت چاپ را در میان روش های دیگر داشته و می توانند کوچک ترین جزئیات را برای شما در چاپ تصویر به نمایش در آورند. اما چاپگرها و دستگاه های فتوکپی جوهر افشان کیفیت پایین تری دارند. انتخاب هر کدام از این نوع از دستگاه ها ارتباط مستقیمی با میزان دقت و کیفیت مورد نیاز شما دارد. در صورتی که کیفیت بالای چاپ برای شما مهم است، خرید و انتخاب دستگاه های لیزری از جمله فتوکپی رنگی توشیبا c6530 می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

توجه به اندازه دستگاه های فتوکپی مساله و چالش مهم دیگری است که افراد هنگام خرید توجه چندانی به آن نشان نمی دهند. در موارد بسیاری دستگاه کپی آنقدر بزرگ است که در اتاق مورد نظر جا نشده و یا آنقدر کوچک است که حجم کاری مورد نظرتان را فراهم نمی کند. هنگام خرید دستگاه های کپی به این مساله توجه کنید که دستگاه باید قابل حمل بوده و تا حد ممکن فضای کمی را اشغال کند. فتوکپی رنگی توشیبا c6530 دارای ابعاد بسیار مناسبی است که هم می تواند حجم کاری بالای مورد نیازتان را انجام داده و هم فضای کم و قابل قبولی را اشغال کند.

مساله مهم دیگری نیز که هنگام خرید و انتخاب دستگاه های کپی باید به آن توجه کنید، ویژگی های جانبی دستگاه است که ارتباط مستقیمی با نیازها و کاربری شما دارد. علاوه بر ویژگی ها و قابلیت هایی مانند اسکن و پرینت در بسیاری از مدل های دستگاه های کپی ویژگی هایی مانند پانچ یا دوخت، صفحه نمایش لمسی، چاپ و اسکن دو طرفه، ویژگی های امنیتی مانند درخواست رمز عبور، پشتیبانی چند رسانه ای، قابلیت ارتباط های چند گانه از طریق شبکه، بلوتوث و USB و غیره وجود دارد. شما باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید که کدام از ویژگی ها واقعا مورد نیازتان است و سپس با توجه به آن اقدام به خرید نمایید. فتوکپی رنگی توشیبا c653 علاوه بر داشتن قابلیت اسکن و پرینت بسیاری از ویژگی های بالا مانند کپی و اسکن دو طرفه، راه های ارتباطی متنوع مانند USB و شبکه و همچنین حافظه داخلی برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.