فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 652

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652 یکی از با کیفیت ‌ترین و به روز‌ترین دستگاه‌ های‌ کپی موجود در بازار به شمار می‌آید. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی از نظر فنی شباهت زیادی به دستگاه ‌های کپی c452 و c552 دارد. این مدل دستگاه به دلیل ساخت حرفه‌ای و قدرتمند خود گزینه مناسبی برای افرادی هستند که استفاده زیادی از دستگاه کپی دارند. یکی از مزایای این مدل دستگاه این است که ایرادات و کاستی هایی که در نسل قبل وجود داشته در این مدل دستگاه برطرف شده است. از ایرادات نسل قبلی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می ‌توان به ضعف ایمیجینگ مشکی اشاره داشت که این مشکل در فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652 رفع شده است. سیستم این دستگاه لیزری می‌باشد؛ به همین دلیل از دقت بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های فتوکپی های کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا به دلیل داشتن ویژگی ‌های خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. دستگاه های فتوکپی این برند با داشتن امکانات متنوع می توانند پاسخگوی نیاز های متفاوت همه طیف از مشتریان باشند. از ویژگی‌ های بارز آن امکان اتصال به پورت USB می‌باشد. بنابراین می ‌توانید به راحتی کونیکا مینولتا را به کامپیوتر وصل نمایید. همچنین از قابلیت سورت به صورت دیجیتال و مکانیکی برخوردار می باشد.

کونیکا مینولتا به دلیل دارا بودن قابلیت EDF قادر است به صورت همزمان دو طرف سند را اسکن بگیرد. همچنین از قابلیت مشخص کردن موقعیت اسکن برخوردار می باشد. بنابراین به راحتی می‌توانید سند مورد نظر را در فایل اسکن پیدا کنید. بهتر است بدانید که این دستگاه از قابلیت اسکن به صورت رنگی هم برخوردار می‌ باشد.

این دستگاه قابلیت استفاده در شبکه را نیز دارا است که با کابل شبکه می‌تواند به تمام دستگاه ‌های موجود وصل شود. در حقیقت دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا یک دستگاه فوق حرفه‌ای است که برای افراد مختلف کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.